Anneyim Tugceince 35 haftalık olunca soyle gün verecem dedi doktorum su anda 33+5 oldum canım heyecanlı bekleyiş başladı
Belissimo Tugceince 34 haftalıkken karar aldık. Tamamen isteğe bağlı sezeryan olucam konuştuk günümüzü aldık ve bekliyoruz hayırlısıyla 9 gün
Tugceince Anneyim 36 olduk bizde bende bugün gidecm bakalım . Ne diyecek acaba ☺️ Bi doktor 38 de alırız bi başkasıda 39 demişti. Ama net bi tarih vermediler henüz
Miniklerim 31 haftalık iken konuştuk Takvimi aldı eline Bu tarihten sonra istediğin bir gün olur dedi.
Tugceince Miniklerim özelde mi dedi doktor bunu ☺️ Özelde evet istediğin tarihte alıyorlar ama devlet hastanesin de 35-36 dan önce bişey demiyorlar
Anneyim Tugceince bende cuma günü doktora gidecem bakalım gün verecek mi bekliyorum bende büyük ihtimalle verir diye biliyorum hayırlısı bakalım
tgcaty Tugceince tam 38 haftam dolmus olacak szeryan olacam sonra araya bayram giriyor canm doktorum bu tarih daha yygun dedi
Tugceince tgcaty pardon ben 35. Hafta da Doğum yapacaksın sandım :) sağ sağlimmm kucağına alırsın inşallah
tgcaty Tugceince yazımım yanlş oldı aslında :) 35 haftalıkken kontrole gttigim de 16 agustos da alırız demişti :) 8 ğünüm kaldı inş 😍