Ygzalp_16 Kızlar bugün muayenem vardı 35+0 oldum kilosu 2500 dedi dr normal dedi ama sanki az gibi geldi sizlerin nasıldı bu haftalar da acaba😪
0322sukran Ygzalp_16 benim de kontrolüm vardi dun 35 haftalıgım bana da 2500 ddi gayet gelişimin iyi olduğunu söyledi