Evet güzel anneler ben bebeğime kavuştum çok şükür rabbim de bütün hamileleri bebeğine kavuştursun inşallah 🙏
Normal de kontrolümüz vardı ayın 4′unde bebeğimde karın çevresi geriliği vardı iki hafta boyunda bir hafta eğer kilo alımı dursaydı bebeğimi sezaryenle alacaktı doktorumuz ama ultrason a girdiğimde bebeğim in herşeyi haftasıyla uyumlu çıktı çok şaşırdık hepimiz 🥰doktorumuzda öyle
Hadi gizem çatınıda muayne edelim eğer çatında müsaitse artık bebeğin gelmesini beklicez dedi hazırlandım çatı muayenesinde biz tekrar bir şok 5 cm açılmam var mış seni bu şekilde yollayamam ne olur ne olmaz doğum başlamış dedi ve yatışım yapıldı hemen lavman yaptılar ,suyumu patlattılar yavaş yavaş sancılarım açılsın diye çünkü nst de sancım vardı ben hissetmiyordum daha sonra suni sancı taktılar iki saat bu şekilde sancı çekmeye başladım bir saatte bir açıklık muayenesi yapıyorlardi nst de takip ediliyordum açılmam çok güzel ilerliyordu ebelerin dedikleri hareketleri yapıyordum sancı anında çömelerek karşıladım ve enerjimi harcamamaya çalıştım daha sonra tam açıklık oldu hemen doktorumu çağırdılar sancılar daha sıklaşmısti secde pozisyonunda üç dort ıkınmayla güzeller güzeli Göksu’m kucagımdaydi saat 17.10 da 🧿🐣🙏 gerçekten bebeğimi kucağıma aldığım anda bütün herşeyim geçti rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Doktorum da gerçekten emeği çok birinci hastanesi Dr Duygu Mutlu hocama ve oradaki ebelere çok teşekkür ederim iyikide Duygu hanımı tercih etmişim gerçekten çok profesyonel bir kadın hastalarıyla hem arkadaş,hem doktor ilişkisini çok güzel kuruyor
Sizlere tavsiyem hep pozitif olun ,hep pozitif hikayeler okuyun kimseye kulak asmayin herkesin hikayesi farklıdır yedi saatlik bir doğumum sürdü .
Rabbime ne kadar şükür etsem az sorularınız varsa yazabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım güzel anneler 🤍💕