Gulcannnn33 Merhaba kizlar bugun kontrolüm vardı suyumun fazla olduğunu söyledi doktor test felqn yapıldı şeker yükleme felan sonuç temiz çıktı ama karbonhidratli gidalar tüketme dikkat et dedi böyle bi durum yaşayan varmi
1Prens_annesiii Gulcannnn33 Benmde suyum fazla görülmştü idrar tahlili istedi sadece bir sorun yoktu ve yeme konusunda dikkat etmemi istemşti sağlıksız beslenmeden dolayı olabiliyor demşti bana çoğu gebelik de görüleblyrmş
Ahmetinannesi25 Gulcannnn33 benim de şu an suyum fazla diyet verdi hamilelik şekeri cıktı biraz çok fazla değil ama yine de dikkat et dedi
Ahmetinannesi25 Gulcannnn33 mevye patates makarna ben bunları baya çok tuketiyordum o yüzden fazla çıkmıştır dedi diye verdi 10 gündür diyet yapıyorum
Cicekdeniz Gulcannnn33 benimde aynı şekilde suyum fazla gebelik şekerine dikkat etmem için diyet önerdi doktorum birde fazla yürüme dedi istirahat et dedi
Gulcannnn33 1Prens_annesiii bende dikkat etmedim sanırım bu hamileligimde tatlıyı felan çok yedim öncekinde sifir di tatlı yeme dikkat edicez artik 😊
Gulcannnn33 Ahmetinannesi25 bende şeker çıkmadı ama yinede karbonhidrati kes dedi geçmiş olsun sizede normale döneriz insallah 😊
1Prens_annesiii Gulcannnn33 Bende 3 ay boyunca hiç yemedim ama şimdi tatlıyla yatıp kalkıyrm resmen dikkat etmeye çalşyrm yinede ne kadar nevsime hakim olabldysem 🙈
Guney16_Enes21 Gulcannnn33 Benimde suyum fazlaydı şekerli ve karbonhidratlı yiyeceklere dikkat edin abur cubur tüketmeyin zamanla düzelir. Ben doğum yaptım bebekte de bi sıkıntı olmadı çok şükür. Kendinizi üzüp strese sokmayın sağlıklı beslenin yeterli
Gulcannnn33 Guney16_Enes21 aynen öyle düşünüyorum bende önceki gebeligimde de şu azlığı vardı Buda tam tersi dikkat edecegiz artık bakalim