Betuluus Evet sıra bizim hikayede☺️ Anca vakit bulup sizinle paylaşmak istedim☺️40 haftamızın dolmasına az kalmıştı ki artık her anne gibi bende ne zaman doğurcam nasıl doğurcam telaşına girdim. Bebeğim bir türlü kanala inmiyordu, ne bir açılma ne bir yumuşama hiç bir belirtimiz yoktu ama ben deli gibi normal Doğum istiyordum herşeyin doğalı iyidir kesinlikle ama bir şeyi çok istememek gerekiyormuş bana nasip olmadı doğal Doğum yapmak☺️ son kontrolümüz de bebeğim 3600 kg olmuştu doktorumuz çatı muayenesinde 3500 un üstünde doğuramazsın dedi ultrasonda baktığında kiloyu geç başı 99 ml olmuş tahmini 36-37 cm baş çevresi olacak normalde 34-35 cm doğarlar senin suyun gelse bile seni acil sezaryene alırız yoksa rahmini parçalar dedi.. baya korktum açıkçası suni sancı denemek istediğimi söyledim sancı ne demek onu anlarsın boşuna bebeği riske atıyorsun dedi kardeşimde yanımdaydı abla kabul et diye ısrar etti annemi eşimi aradım onlarda normal Doğumda ısrarcı olmamam gerektiğini söyledi ve ben içimde ukte kalacağını bile bile bebeğimi riske atmamak için kabul ettim sezaryeni.. Doğum anına gelecek olursak gerçekten bünyeden bünyeye değişiyor arkadaşlar, eşim şehir dışından geleceği için 27.07.2018 günü saat 16 için Doğuma karar verdik, odada ameliyat önlüğü giydirdiler ve ameliyathaneye alındım spinal iğneden korkanlar hiç korkmasınlar elde ki damar yolunu açarken daha çok canınız yanıyor düşünün bel iğnesi hiç ama hiç acıtmadı.. uyuştuktan sonra sondam takıldı ki sizde kesinlikle ameliyathanede taktırın boş yere canınızı yaktırmayın.. Doğuma 16.50 gibi başlandı 16.55 te oğluşumun ağlama sesini duydum ve onunla birlikte ağlamaya başladım🙈çok ama çok güzel bir duygu, yanağıma koydular ve bakımları için götürdüler 40 dk sonra ben çıktım. Bebeğimide yanıma getirdiler beraber odamıza gittik.. o kadar kolay bir Doğum ki Spinal sezaryen valla normali destekleyen büyün çevrem ay ne güzel ya hemen ayaklandın iyi ki böyle olmuşsun dediler çünkü bende ne bel ne baş ağrısı oldu üstelik kahve filan iç demedi doktorum içmedim hiçbişe sıfır ağrı yaşadım. Kalkarken baş döner vs dediler ne başım döndü ne başka bişe oldu aynı gün kalkıp yürüdüm hastanede ilk zamanlar tabi ki kesi yerinde yanma oluyır ama çok hafif çok şükür şimdi 12 gün geçti hiç kesilmemişim gibi😂 Bebeğime 3600 denmişti 3530 kg 50 cm doğdu tam 40. Haftamızda. Baş çevresi 37 cm di😂 doktorumu tebrik ediyorum ölçümleri nokta atışı olmuş gerçekten ama bir hafta sonra baş ölümü 35.5 boyu 51 çıktı çocuk doktorumuz başında ödem vardır farklı çıkması normal dedi.. Doğum gününde 2-3 damla sütüm geldi damla damla içirdim ertesi gün de aynı şekilde geldi meme ucum olmasına rağmen bebeğim alamadı kaşıkla verdim o ilk ağız sütünü heba etmek istemedim. 2. Günümüzde kan şekeri düşük çıkınca hemşireler mama verdi 10-15 gün ver sarılık olmasın şu evreyi atlat dediler bende onları dinledim elektrikli pompa aldım bi süt sağdım bi mama yaptım zaten Doğumun 3. Günü maşallah şarıl şarıl süt geldi ateş olmayın arkadaşlar Doğum şekli ne olursa olsun süt geliyor😂 ve bugun 12 günlüğüz sarılık olmadık çok şükür göbeğimiz 10. Günümüzde düştü.. aynı gün biberonla süt vermeyi mama vermeyi bırakıp tamamen göğüse yönelttim gece boyu ağladı diyebilirim dayanmak çok güç ama göğsümde bol sütüm var maşallah alışması için başka çarem yoktu sizde yılmayın ağlasalar bile 1-2 güne çok daha iyi göğsü kavrıyorlar şuan tutabiliyor rahat rahat emiyor💃🏼💃🏼 bebeğim göğsümdeyken size yazıyorum Allah’ıma bin şükür☺️ Merak ettiğiniz sormak istediğiniz şeyleri sorabilirsiniz☺️ Rabbim herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin☺️
mucizemizibekliyoruzz Betuluus çok güzel bi hikaye olmuş. Mamaya, biberona alışınca bir daha memeye döndürmek zor oluyor 2 günde bile zor olmuş baksanıza. En güzeli şırınga yada kaşıkla beslemek dediğiniz gibi. Analı babalı sağlıkla büyüsün inşallah 😊
Betuluus mucizemizibekliyoruzz aslında ilk 5 gün şırınga verdim ama büyüklerin baskısı beynimi şişirdi illa doymuyor bu Bebek doymuyor dediler biberona zorladılar bende 5 gün de biberon verdim çok şükür sarılık riskini atlatınca kestim.. evet gerçekten zor oluyor sonrası aslında avent almıştım anne göğsü gibi az akıtıyor diye ama biberon ucunu düşünemedim Bebek o uzunlukta bir göğüs ucu bekliyor sonra😂
mucizemizibekliyoruzz Betuluus ayy kıyamamm 😊 bebeğin doymadığını hemen nasıl anlıyor acaba büyükler. Yeterince çişini kakasını yapıyorsa doyuyordur bebek. Şırıngayla verince hemen acıyorlar herhalde doymuyordur sen biberon ver diye işte herkes çok biliyor 😄
Harunnisa mucizemizibekliyoruzz soyle birsey diyebilirim suan ucuncuye hamileyim ve bir bebegin doyup doymadigini anlayabilirim buyuklerimize kizmamak lazim tecrubeli olmak o an bebegin ne icin agladigini bilmek gibi bisey bebek eger mamaya saldiriyorsa zaten o actir yada doymadigi icin birakmak istemiyorsa bariz actir o cocuk birde bebek cok fazla sey icin aglamaz baslarda ya actir ya alti pistor yada gazi vardir sonralari degisiyor tabi
mucizemizibekliyoruzz Harunnisa ama bebeğim doyduğu daha çok çişini kakasını yapma sayısından anlaşılır. Buna hiç bakmadan doymuyor o doymuyor diyen çok bilmiş insanlarda var genelde büyüklerimiz böyle karışıyor onu demek istedim. Eskiden yapılan her şey doğru değilmiş çünkü
Harunnisa mucizemizibekliyoruzz orasi oyle mesela kakasini yapmiyorsa yariyordur diyorlardi bana ne alakasi var diyordum eger yapamiyorsa sütun yaradigini degil kabiz oldugunu gosterir diye ama nafile eskilerin kafasini degistirmek kolay olmuyor