Ozgebhb bence de muhteşemm küp küp domateslerle bol limonla efsane oluyor, bayıla bayıla yedim valla. Yapılışı da çok önemli tabi ki o uzayan sıvısı akınca pek iştah açıcı olmuyor da benim kayınvalidem sağolsun ayıklayıp domatesleriyle beraber yazdan buzluğa atıyor😁 bana sadece soganı salçayı kavurmak kalıyor hiç o uzayan sıvısı akmıyo hahahaah