Medineask dr um rahat bırakmaya odaklı biriydi öyle ölçeyim bakayım bile demedi kesen var dış gebelikte değil emin olduk 2 hafta sonra gel hem bebeğe hem kalbine bakalım dedi. Benim sancım olunca korkudan erken gittim. Baktı hiç bir sıkıntı yok dedi. 10hafta olana kadar bebeği bir sıkıntı yokken bakmak kalbini dinlemek anomali yaratabilir yeni alınan bir karar olurda ben olmazsam bir yere gidersen de sakın dinletme dedi. Sizde içinizi ferah tutun bende çok panik olan biriydim. Bir kimyasalda geçirince acaba yok mu acaba bir şey mi oldu deyip durdum hep siz sakin olun ki bebekte etkilenmesin annesi🥰