Hanımlar merhaba ben 26 Kasım da normal doğum yaptım doğumdan sonra dikislerim ödem yaptı ve bir hafta bunun sıkıntısını çektim daha sonra dayanamayıp kontrole gittim ve gittiğimde bana çatı muayenesi gibi muayene yaptılar doğumdan sonra bu şekilde muayene oluyor mu kanamam bittmsiti kanamam bu muayeneden sonra tekrar çoğaldı