Arkadaşlar 18 haftalığım, bugün doktor bazı vitaminler yazdı Decavit, ferrosanol bir de magnezyum. Eczacıya dedim içerik olarak siz ne önerirsiniz, Demir olarak Feroglobin gentle iron, multivitamin olarak ocean mummy, magnezyum olarak da ocean mg önerdi, bunları kullanan var mı arkadaşlar