33 haftalikiz 2,400gram sizce nasin
Nazersaylis gayet iyi birazcık normalin üstünde heralde
Nazersaylis oldukça iyi benim doğmak üzere 2.9 😂
Nazersaylis iyi bence benimki 39+2 3270 😀
Nazersaylis iyi maşallah ben 35 haftalık 2800 😂
Nazersaylis biraz fazla