HilalDhn ![https://resimyukle.io/r/ru3U6Yq2Tq] Deneyimli anneler bize de bir tahmin yapar mısınız acaba🙊😍
Deletedmom73711 HilalDhn Belediyemizin bana verdiği yetkiye dayanarak hiçbir deneyimim olmamasına ve asla anlamamama rağmen kız diyorum.😂💖
Nzlasln HilalDhn bende 14+4 yim dr banada sadece tahmin yaptı erkek görünüyor ama Şuan sadece tahmin var dedi net 17 haftada belli olur… bu yıl erkek yılı diyorlar bakalım sağlıklı olsunlar cinsiyet hiç önemli değil ☺️
Gulnihal012 Ya kızlar nasıl fotoğraf koyuyosunuz ben bilmiyorum 13+3 olduk ultrasonu atım demiştim belki tahmin ederiz dün gittik öğrenemedik 😔😏
ozge07070 Gulnihal012 canım Google gir resim yükle yaz linke tıkla fotoğraf seç kopyala buraya yapıştır
ozge07070 Eso2121 olmuş canım ben anlamıyorum cinsiyetten ama daha çok minikmiş 6. Haftalık Allah bağışlasın 🙏🏻❤️
yunusemreninannesiii Eso2121 canım cok küçük ne desek yalan olur biraz daha büyüsün annesi öyle bakalım