Kavakyellerihercai ilk etapta ilacı vermeye çalıştıklarında ilaç kanallardan geçmiyor geri akıyor zaten doğru düZgün veremiyorlar ilacı. bu işlemi birkaç kez denediler ilaç geçmeyince yapışıklık olduğunu söylediler, hazır bu durumdayken açalım birdaha aynı işlemi yaşama dediler öylelikle açtılar. Ama ne yaptılar açmak için inanın bilmiyorum o esnada canımın derdindeydim ben başımda 2 kişi uğraşıyorlardı 🤷♀️ Açıldıktan sonra hissettim zaten bende ilacın tüm kanallardan ilerlediğini