Busr21 Kızlar merhaba internette çok araştırdım ama kullanıcı yorumları bazen siteler tarafından da yapılıyor o yüzden kullanan var mı diye merak ettim çevremde sordum yoktu tam olarak ne işe yarıyor kullananlar bilgi verebilir mi çok teşekkür ederim
Kbracoskun Busr21 ben kullandım ve faydasını da gördüm göğüs ucu kremi ve onu beraber kullandım. Kendi sütün içinde bıraktığı için yara olmasını engelliyor ve kiyafetle teması kestiği için sizlama ya sa acı yapmıyor öneriyorum bu doğumumda da kullanıcam inşallah
Toprak_hira59 Busr21 gumus kapagi dogumdan 15 gun once gunde 2 saat kullanin diyordular bende 2 gundur hem lansinoh krem hemde gumus kapak kullaniyorum 8 gun var dogumuma o zamana kadar kullanicam ilk bebegimde cok cekmistim sutle birlikte kan akiyordu resmen cok yara olmustu insallah bunda olmaz simdiden onlem almaya basladim
Neslisss123 Busr21 bende kullanin derim.Markasi vs onemli değil 925 ayar olmasi yeterli.Emzirme danışmanları da öneriyor.Ve mutlaka doğumdan önce kullanmaya baslayin.Krem vs kullanmadan kapagi tek kullanin👍Kremi ben takmadigim zaman suruyorum.
Busr21 Kbracoskun cok teşekkürler 😍 ne zaman kullanmaya basladiniz peki dogumdan once mi hemen sonra mi
Kbracoskun Busr21 doğumdan sonra kullandım kuzum kremi önceden başladım gümüş kapağı dogum sonrası kremle devam ettim☺🌸
Minnaksercecik Kbracoskun hamilelikte mi krem kullandınız adını öğrenebilir miyim bende kullanayım ilk doğumdan sonra göğüs ucu çok yara oldu ağlayarak emzirdim şimdi tedbir almam lazım
Kbracoskun Minnaksercecik lansijoh hpa lanolin e bebekte var İnternet’e de var hamileyken son 15 gün kala kullandım doğumdan sonra da devam ettim kuzum emzirmeye de engel değil bu krem
Hst_sena Ben almayacaktım. Gereksiz diyen çok diye. Ama doktorum ısrarla alınması gerektiğini söylediği için aldım. Göğüs pedi ve silikon uçları önermiyoruz dedi. Umarım işe yarar.
Minnaksercecik Kbracoskun tmm teşekkür ederim bende deneyim yoksa oğlumda çektiğim acıları çekmek istemiyorum