Ben de kuvet aldim ama file almamistim hep birileriyle yikadim tek yikamadım .tek yikayacaksan lazim olur gibi ama kuvetin icerisine kiyafetlerini koyup bebegi yatırıp yıkamada yapabilirsin.ben çok aramadım file olayını.kayinvalidemde kalmistim kuveti goturmedim legende yikamistim.eve gelincede kuvette yıkadık esimle hep .altina koyafet koyup. ilk aylarda lazim olur belki diger aylarda kilo aldigi icin tasimada sıkıntı olabilir