Aliye55 Ben 13 haftalik hamileyim çok uykum var halsizlik var bende çok yorgun hissediyorum iştah yok hem ikili tarama girmedim girmelimiyim bebeğimin vitamin nasıl baktirabilirjm
Asyaaa35 Aliye55 yakın zamanlarda kan vermiş olmanız lazım zten orada düşük birşey çıksaydı doktorunuz takviye verirdi bence hamilelikten kaynaklı olabilir uyku ve yorgunluğunuz gayet normal ama yinede kontrolunuzde doktorunuza da söyleyin
Aliye55 perisekan tesekur ederim çok halsizlik var aşırı hiç dinlendiğini hatırlamıyorum hep yorgunum
Aliye55 Asyaaa35 ben Sağlık ocağı verdim sonuç birsey demedi daha doğrusu doktor göstermedim.doktor aradım izindeyim dedi birsey söylemedi buraya atsam anlar msiniz