Seymaemre Merhaba kızlar gebeliğin ilk gununden beri göğüs uçlarım hafıf sızlıyordu gebeliğim cok yeni sonrasında bu ağrı geçti internetten baktığımda genelde boş gebelikte yaşanırmış göğüs ağrısının geçmesi siz böle bi durum yaşadınız mı :/