Benim eşim içmiyor hiç içmemiş ben de 5 6 yildir içiyordum . Bebek olmadan önce de sürekli birak diyordu zaten kendi içmediği için sana zarar diyip duruyordu ama biranda bırakılmıyor. Gebe olduğumu öğrendim içmedim. Anneme gidiyorum annem içiyor arkadaşlarımla buluşuyorum onlar içiyor 😀 bi süre evden çıkmamayı karar verdim. Can sıkıntısına içiyordum ne güzel simdi de surekli kitap okuyorum dizi izliyorum . Oyalıyorum kendimi ama canım istemiyor diyemem aklımda tabiki :)