Arkadaşlar şuan 6 haftalık hamileyim 3 yaşında kızım var martta 3 olacak çocuk doğana kadar 3.5 yaşında olacak ama çok tedirginim istemiyordum eşim çok ısrar etti bende ikna oldum planlı bir gebelik ama geceleri uyuyamıyorum nasıl yaparım nasıl idare ederim hiç bilmiyorum 21 yaşındayım ikisi bir büyüsün ileride rahat edeyim diye düşündüm 2 çocuk düşünüyorum zaten ama kaynanam yanımda beraber oturuyorum odamda kızımın yatağının yeri anca var kıyafeti anca sığıyor bebeğin yatağı eşyası nasıl yapacağım okadar kötüyüm ki anlatamam hamile olduğuma bile sevinemedim bunları düşünmekten kaynanamın odası var eşim orayı kızımımızın odasi yapalım annem oturma odasında yatar dedi ama çalışıyor erken yatıyor 10 gibi eviniz 2+1 bizde geç yatıyoruz gidip odasına yatıyor erkenden nasıl olcak bilmiyorum odamda çok büyük değil 4 kişi bir odada nasıl yapacağız kızıma oda yapsam kaynanam kabul edermi onuda bilmiyorum bana biraz akıl verin nolur 😔😔