Burcu-2910 Kızlar doktordan geldim dogru düzgün bişe demedi anlayanlar bakabilir mi https://imgyukle.com/i/kFWP0R
zynpada Burcu-2910 fetal dna değil canım bu fetal kardiyografi. Sonuçlarda da herhengi bir şey çıkmamış her şey normal yani. Zaten olumsuz bir şey olsa doktorunuz da bilgilendirirdi. :)
ipekveatlas Nazlimom bi arkadasla konustum ben istanbul ümraniye devlet hastanesinde ücretsiz yaptırmıs nipht testi. sadece sonuclar 1 aya geliyomus. size de belki yararı dokunur diye yazmak istedim
Nazlimom ipekveatlas teşekkür ederim bende Ankara’da yaşıorum şehir hastanesini aradım dahiliye bölümü yönlendiriyormuş ama testi yapıolarmı bilmiyorum olmazsa son çare özelde yaptıracağım
Burcu-2910 zynpada canım suan ben herseyi net göremem dedi ama ilerde bebek doğunca yine de tedbir amaçlı kalp doktoruna gösterirsin dedi
Gta-35 Burcu-2910 kontrol amaclı perinatologa da görünün bence onların cihazları daha iyi olduğu için her şeyi daha net soyleyebiliyorlar