Kızlar adetim düzensiz. Ya iki gün ileri ya iki gün geri bazen de daha çok sarkıyor. Ama iki aydır tedavi olmuştum doktor artık adetlerin düzene girer dedi. En son 3 Kasım’da adet olmuştum hala olmadım testler Negatif ve sapsarı akıntım var. Kaşıntı kabarma yok ama sadece kokusuz sarı akıntı. Normalde kaşıntı ve koku da eşlik eder. Sizce hamile olma ihtimalim hala var mı? 🤔🤔