Sumeyyeak Nisakaplan23 çocuk midene baskı uyguladıgı için olabilir bende de olmuştu aşagıya inince rahatlarsın
Nisakaplan23 Betllll karnım belim kasıklarım onlar hep ağrıyor zaten bebek sürekli kasılıyor taş gibi
Nisakaplan23 36 haftalık oldum bebek doğum kanalına girmiş ve bir santim açılma var ayaklarım hiç olmadığı kadar şişiyor patlicak gibi yürüyünce rahmim ağrıyor ikiye ayrılmış gibi 😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧😤
dileknazliay Ben yaşadım, 37+4 tü bulantı kusma, ilkten gebelik zehirlenmesi sandılar meğer doğuruyormuşum. Bazen kusma doğum habercisi olabiliyormuş. Kayınvalidem demişti ben hep kusarak doğurdum diye.
Deletedmom15257 Nisakaplan23 çokluk kötü bulandın oluyo miden boş o felakettir kötü sanci geliyo onun ağrısı yetmiyo gibi kusma bulantı 😂
Deletedmom15257 Nisakaplan23 çok zor valla cnn ama herkeste bir değil ben dr bulandım var dediğimde çok iyi suni etki ediyo demisti 🤣 hee sen bana sor iyi mi kötümü dedim