Mihrimahinannesi Kızlar ayaklarım çok şişiyor tuzlu da yemiyorum ama aşırı yani poğaça gibi oluyorum resmen. Uzanamıyorum da rahat edemiyorum. Sizler de de aynı durum var mı
kucukhobby-11 Mihrimahinannesi benimde öyle. Her dinlendiğinde bacaklarını yüksekte dinlendir öyle geçiyor soğuk su tut arada ayaklarına 🥲
Mihrimahinannesi kucukhobby-11 soğuk su tutuyorum da şiş şiş gördükçe sinirlerim bozulmaya başladı 🤭😁
kucukhobby-11 Mihrimahinannesi benimde bozuluyor ama napalım az kaldı 😂 tansiyon ölçümleri yap düzenli belki yüksek tansiyon olabilir ona da dikkat et ☺️
Mihrimahinannesi Aaa tamam ölçerim. Şey nst ye girdiniz mi siz kaç haftalıkken giriliyor biliyor musunuz
Busrra Mihrimahinannesi Ikiz gebelikte 30, normalde 32. Haftada giriliyor nst ye. Benim de hem ellerimde hem ayaklarimda şişme var corap giyince iz yapiyor mesela :) ama oluyormuş normalmiş.
Mihrimahinannesi Busrra çoraplar falan iz yapıyor diye şeker çorabı aldım bir sürü onlardan kullanıyorum ellerim ayaklarım şişiyor aynen öyle. 2 hafta sonra gel demişti o zaman nst ye gireceğim demekki teşekkür ederimm