mucizem42 İkinci kez boş gebelik olur mu ve hcg değerleri yuksir mi kızlar benim beta hcg değerim 2306 den iki gün sonra 4409 çıktı ilk gebeliğim boş gebelikti çok korkuyom adet tarihime göre 6+1 oldum randevum 15 inde ama tedirginim
Deletedmom73711 mucizem42 Korkmanıza gerek yok değeriniz oldukça güzel yükselmiş, bu tarz gebeliklerden sonra sağlıklı gebelik ihtimali oldukça artıyor endişe etmeyin. Kontrole gittiğinizde bebeği görüp kalp atışını duyarsınız yüksek ihtimalle. Hayırlısı olsun.💖
Belirlenmedi mucizem42 kuzum bende bol gebelikten 10 gün önce kürtaj oldum rabbim bir daha yaşatmasın güzel düşün güzel olsun inşallah kalp atışını gümbür gümbür duyarsın amin haber ver bekiyoruz
Lavinyam mucizem42 altan muayane iste canım benim de gittim 5haftalıktım dedi boş gebelik başka doktora gittim degerim oldukça yüksekti allatn muayane etti bebegimin kalp atışı nı bile duydum
mucizem42 Belirlenmedi ben de temmuz 5 de düşük başladı ve kürtaj oldum doktorum iki ay korun sonra gerek yok dedi 5 inci ayın da hamileyim ama çok korkuyom
Deletedmom73711 mucizem42 Hiç korkmayın daha önünüzde uzun bir yol var sadece olumlu şeyleri hayatınıza çekip bu güzel yolculuğun tadını çıkartın. İnşAllah sağlıkla kucağınıza almak nasip olur.💖🙏🏻
Belirlenmedi mucizem42 bende 1 adet iten sonra korunmayacağım rabbim sağlıklı evlatlar nasıl etsin hepimize… bende boş gebeliği çok düşüyordum ve başıma geldi. Sizde aklınızdan çıkarttın güzel şeyler düşünün ❤️
mucizem42 Lavinyam kuzum ilk gebelimde hep alttan muayene ile bakıldı bunda daha gitmedim sadece sağlık ocağından beta baktırdım randevuyu da haftaya zor bdum birazda geç gitmek istemedim gidince kalp atışlarını da fuymek istiyorum 🙏
Gamzeates Lavinyam nasıl anladılar boş gebelik oldugunu acaba ya bem de gidicem 6+2 oldum iki gün sonra kalp atışı için 5+1 de kesem görünmüştü tedirginim ya