Bugün kontrolde bahsettim vitaminim de bitmişti ikisi için regenesis yazdı fakat pahalı olduğu için almayacağım başka ilaç yazdırmayı düşünüyorum bunun dışında ilaç var mıdır siz ne kullanıyorsunuz vitamin için decavit kullanıyordum ben onu yazdıracağım magnezyum için var mıdır kullandığınız başka ilaç