furkaninannesii Asyaburcin oturduğumda incelediğimde hareket ediyor ufak tefek bazen çok hareketleniyo mu diye tatlı yiyorum bakıyorum hareketleniyor içim rahat ediyor ayaktayken hsisetmiyorum hareketlerini. Sizdr endişe rtmeyinn
Almila44 Ipekgulll bende 14 haftada hissettim ama tekne değil kaşık kısmımda sert bi şekilde duruyordu korktum doktora gittim sıkıntı yok dediler çok şükür ama her bebek farklı oluyor tabi ki sert vuruyordur sende doktora git aklında kalmasın cnm
Alka Ipekgulll 34. Haftadayım ben . O haftalarda bı belirgin bı az hissediyordum aynı olmuyor yani sıkıntı yapma.