Dilayy geçmiş olsun.
Idrar yolu enfeksiyonu maalesef sürekli tekrar ediyor bende de var,bol su içmek gerekiyor.
Çamaşırı sık değiştirmek ve wc hijyenine dikkat etmek de önemli.Tuvaleti tutmak da sıkıntı,hemen yapmak gerekiyor.
Boğazınız için dra giderseniz daha iyi olur ama ilaç kullanmak istemiyorum derseniz sıcak ıhlamur-bal ya da süt-bal bir nebze yumuşatacaktır boğazınızı.Bebeğinize de bir şey olmaz Allah'ın izni ile telaş etmeyin.
Allah şifa versin.