Valeria Ben 41 haftada öyleydim doguma karsı hiç belirti yoktu bebek sadece asgı dönüktür kanal a girmemiş sancı yok nst de sancı yok agrım yok su gelişi yok nişan yok. İlk dogumumdu 41. Haftada suni sancı ile başlattık normal dogurdum. 👍⭐ Uygunsanız normal tavsiye ederim.