gly_frkn benim son 9 gün kaldı. hiç bisi yapmicam demiştim ama bi baktım aaa yalnızım🤪 bebeğim eve geldiğinde parti havası olsun istiyorum, son 2 3 gün kala sarma tatlı tuzlu kurabiye yapacağım, su böreği baklava pasta alırız bi de. masaya konulacak tabaklara onun için hazırladığım hediyeliklere kadar düşünüp öyle gitmek istiyorum doğuma.
sizin baya varmış. ama patatesli şeyler koymayın, ben daha önce koymuştum kötü oldu. biraz daha bile bekleyebilirsiniz hatta koymak için, uzun zaman var çünkü. ama sarma iyi oluyor buzlukta. ben de pişirip koyuyorum