Syh__ Kızlar Allah nasip ederse kızımıza ikinci isim olarak “Dua” düşünüyoruz ama önüne isim önerileri yazarsanız sevinirim 😍❣
Deletedmom16362 Herkesin kendi fikri ama merak ediyorum neden Dua? Yani son zamanlarda çok farklı alisilmamis bir isim furyası var.
Syh__ Deletedmom16362 Şöyleki herkes Bebeğini Dualarla bekliyor benim surecim biraz zorlu geçiyor o yuzden hergün dualarla büyüyor bebeğim babasi istedi ende sonsuz saygi duydum 😊
Deletedmom73711 Syh__ Çok çok çok güzel bir isim sizin içinde anlamı daha da özel olmuş. Ben de tedavi sürecindeyim ve bir kızım olursa adını deva koymayı çok istiyorum çünkü eminim bize ilaç gibi gelecek.💖 Sağlıkla doğsun, adıyla yaşasın yavrunuz.🦋🥰
Syh__ Deletedmom73711 Allahım en hayırlı vakitte size bir evlat nasip etsin de size şifa gibi deva gibi gelsin Rabbim kucağınızı boş bırakmasın tüm kalbimle ve samimiyetimle en içten şekilde dua ettim size ❣