Selin12- caganin_annesi korse ,emzirme minderi, süt saklama poşeti,elbise askısı, nevresim takımı, Alez bunlar hastane çantası için fazla
Sbdbdbsh caganin_annesi valla ben özelde sezeryan oldum 2 gece kaldım bebeğe 2 zıbın atlet kullandım birde 5 li hastane çıkış 2 tane lazım oldu bana da sadece gecelik ve hasta bezi gitti