Aymilanin_kardesi dün gittim doktora acılma yokmus nst de biraz sancı cıktı sadece bebek de bası asagıda ama tam inmemiş en fazla 41+3 e kadar bekliyoruz sonra suni sancıyla alıyoruz dedi carsambaya kadar beklicem sancı gelirse giderim gelmezse suni sancı denencek bakalm