uzlet Merhaba kızlar şu an 36 + 2 haftalık hamileyim Son bir haftadır Göbeğimin sağ üst tarafında Sızıya benzer bir ağrı yaşıyorum zaman zaman ve bu genelde fazla sertleşme olduğu zamanlarda oluyor Bunu yaşayan var mı ya da Nedendir bilgisi olan var mı
Gkces09 uzlet benim karnımda bebek toplanıp sertleşiyordu önemsememiştim en son sızlama da olunca acile gittim sancı, rahimde yumuşama ve Rahim ağzında kısalma varmış devam ederse mutlaka acile gidin derim
uzlet ecemsmom sol kontrolde Doktora sormak da aklıma gelmedi ama hemen hemen her gün yaşıyorum bunu artık neden acaba
uzlet ecemsmom ben çevremdekilere sordum yaşayan olmamış hiç şişlikte bebek orada yani o tarafta olduğu için haliyle daha şiş duruyor