Merveii Damla04 ben öğrenemedim hala ya ikili tarama testinde erkek olabilir dediler kendi doktorum da kız olabilir dedi noldugunu anlamadan çıktım hastaneden 😁😁 bıkac hafta daha bekleyip tekrar gidicem umarım ogrenirim
Ebruuuusalman Damla04 13 haftalikken bi tahminde bulundu ama kesin konusmak icin bu ayın 20sinde tekrar bakıcak insallah gosterir
Damla04 iki-bebekannesioluyor maşallah ba zeynepp1 maşallah bende 16 haftamda gidicem bakalım ögrenicekmiyim öğrenemezsem kız derim😂
Melikeakarsu iki-bebekannesioluyor Türkiyedeki doktorlar ne güzel hemen söylüyor daha 12 haftalikken ogrenmissiniz 😂yurt dışında 5 aylık olana kadar tahmin bile soylemiyorlar 🤷♀️🤷♀️
Mavistez Damla04 arkadasim dün ogrendi 15 hafta erkekmis ikinci oğlu olacak bende bı kaç gün sonra öğreneceğim inşallah
zeynepp1 Damla04 16 net belli ediyoe eger erkekse kızımda 20 haftaya kadar çıkıntı var ama kesn değil kızdada oluyor denildi 20 haftada ögrendim kızdı