Htccmmvv 27 ekim 39.03 2 Aralık 188,92 7 Aralık 581,4 Beta yükselişim normal mi ben gebeliğimi çol erken öğrendim 1 kasım adet başlangıcım 9 u bitişi 26 sında idrarla öğrendim
ilayddaozturkk Htccmmvv hergün iki katına çıkarak artması lazım şuan daha küçük olduğu için normal olabilir diye düşünüyorum
Sermec27 Htccmmvv 2 aralıktan sonraki değer az artmış maalesef normalde 2 Aralık 188.92 4 Aralık 380 civarı 6 Aralık 720 civarı 7 aralıkta en az 800 civarı olması lazımdı ama sizin 7 aralıkta ki değeriniz 581. 4 yani değer iyi artmamış kan testini yenileyin isterseniz
Htccmmvv İnşaAllah öyledir e nabızdan baktım öğleden sonra doktor değerlendirecek kimyasal gebelik dış gebelik vs olabilir bata takip edelim dedi vajinal ultrasonla geçen hafta rahim kalınlaşmış dedi bu gün kan verdim İnşaAllah sıkıntı yoktur
saglikciaanne Htccmmvv Cok yavaş yükselme olmuş gebelik var ama ne tür olduğu kontrollerde anlaşılır hakkınızda hayırlı olsun gebelik başladığından itibaren sonuçlar çok hızlı ikiye katlanıyor benim ilk ogrendigimde 400 du ertesi gün 1090 iki gün sonra 4000 bin sonra 6890 a yükseldi herşey güzeldi ama ben düşük yaptım kese oluşmuştu . Sizin değeriniz çok yavaş yükseliyor ama sonuç olarak gebelik var inşallah sağlıklı olur dua edin 🤲
deletedmom27371 Htccmmvv valla canım ben 3 haftalıkken öğrenmiştim değerim 135ti 2 gün sonrası yaptırdım 380 1 hafta sonra yaptırmıştım 6460 çıkmıştı
Hatice2011 deletedmom27371 adetimden 8 gün geçikme var kan verdiğim de beta hcg 133 çıktı çok korkuyorum
deletedmom27371 Hatice2011 niye korkuyorsunuz, tekrardan kan verdiniz mi acaba 2 günde bir tekrarlatmanız gerek sağlıklı bir gebelik mi diye
Htccmmvv Doktor kontrolünde aralıklarla kan veriyorum bu bana deletedmom27371 doktor kontrolünde kendisinin tayin ettiği zamanlarda kan verdim bu değer düşük geldi aynı durumu yaşayanlardan fikir almak istedim
Nisa1710 Htccmmvv gayet normal bence bende bu zamanlar böyle tedirginlikler yaşıyorum stres yapma lütfen 🙃
Zynphspt Nisa1710 kaç haftalıktı acaba 137 çıkınca değeriniz ?benim 3 hafta 6 günlükte 137 çıktı tüp bebek yolu ile gebe kaldım da ☺️