KbraNurApaydinToraman Fatosss bende de 6 haftalıkken et parçası geldi . Ama yerleşme kanamasıymış şuan 35 haftalık hamileyim Allah’a şükür moralini bozma doktora git hemen
Merrcimek Fatosss Ben de 9.Haftada ilişki sonrası parça parça kan gelmişti. Dr a gittik problem yoktu bazen olabiliyormuş ama ihmal etme canım yarın sabahtan git dr a
Kbra_em Fatosss 12 16 da kız 20 de erkek. Sondaki cümle ne mana yani erkek olsa nolcak oda evlat ne garip takıntılarınız var.. Önce sağlık dileyin sağlık..
Serayay Vajınal kullandıgın bir jel varsa onla alakalı olabilir .Ve agrısız geldıyse yerleşmeyle alakalı olabilir
Heaven1708 Pıhtılaşmış kan da düşmüş olabilir. Bnde aynı 12. Haftada yaşamıştım bu sorunu kan pıhtısıymış bence hemen doktora gitmelisn