Masalmasal2 Benim ikinci doğumum olacak. 36+5 haftalığım 2 gündür ağrım vardı.
Bugün randevum var diye bekledim. Nst de agrılarım yüksek çıktı, bebek baya aşağı dayanmış. Doktor ciğer geliştirici vurdu, ağrı kesici yaptı, 3 tablet 20 dakika dil altından verildi, bir tane daha serum verildi. Ağrı kesip bebeği biraz daha tutmak arına. Ağrın olursa beklemeden hemen hastaneye gel dendi,gelirken de beni ara dedi doktorum. Bebek iç dikişlerimi patlatabilirmiş. 37+4 sezaryen günü almıştık zaten. En azından 37yi dolduralım diye çabalıyor doktorumuz. Dikkat edin, önemseyin. Dinlenin, yorulmayın. 🙏🏻