Sndnjdkd Kızlar mide bulantısı ve kusma için ne olur bi çare söyleyin dayanamıyorum ilaçda fayda etmiyor 9haftalık gebeyim ama su bile içsem midem kabul etmiyor hiç bişey yiyemiyorum çok kötü durumdayım biçare bulun bana ya
Happybsrn Sndnjdkd 12.haftaya kadar çektim 🥲 prilam iyi geliyordu ama kusmam bitmiyordu, sonra yavaşladı Allah sabır versin geçecek inşallah 🤣 sabır
sema_altas55 Sndnjdkd bende aynı durumdaydım canım 8+6 prilam içiyorum akşam yatmadan sabaha gündüz biraz rahat ediyorm kraker ve eksi şeyler yemeye çalış bastırır
Sakin_anne12 Sndnjdkd bizde 10 haftayız ve su bile yaramıyor bana da. En son dün ayva aldırdım eşime. Soyup bir kaç kez zorla yedim iyi geldi gibi. Sabahtandir bende bulanti var kalktım biraz yedim simdi daha iyiyim ama hep uzanıyorum
Sndnjdkd Happybsrn bende onu kullanıyorum ama o kusmamı engelliyor ama mide bulantısı hala devam ediyor öyle daha kötü oluyorum kusunca bari azda olsa insan rahatlıyor
Betus34 Bende prilamla hayata dönenlerdenim günde 4 kere içiyordum ancak fayda ediyordu 35 haftalık olduk hala içiyorum gerçi günde 1 kere ama tabi o ilk başlardaki işkenceli günler geçti gitti sabır edeceksin başka çaresi yok malesef
Klcaysgl Canim bende ilk haftalarda öyleydim prilam içsem de kusturuyo miğde bulantisi yapiyodu şuan 15 haftalik oldum azaldi miğde bulantisi kusma hali ama birakmadim gece bir tane içiyorum yetiyo kendini aç birakma o bile bulanti yapiyo