Mirayim52 Meraba anne adaylari benm öyle bi sıkıntım var 32.5 günlüğüm hiç tutamiyorum ikinci hamileligim ilki normal oldu çok can sıkıcı bi durum abdest bile tutamiyorum önerinz varmi en büyük korkum da doğum esnasinda idrar kaçirmak ıkınma esnasinda çünkü istemsizce kontrol edemiyorsunuz ne yapmam lazım
Mimik Ayy ben de ayni durumdayim🥲 Ilk gebeligim, hapsurdugumda ve ya öksurdugumde kaciveriyor😑 Cok utanc verici yaaa… Ama dogumu hic dusinmemistim🤯🤯🤯 Dogru diyorsun dogumda altina kacirmak dusuncesi de korkuncmus😔
Melike0657 Ben de aynı durumdan muzdaribim. Geçici bir süreç ama. Doğumdan sonra geçicek öyle düşünün doğumu da dert etmeyin bence yeter ki normal ve sağlıklı bir şekilde doğsun be işler. Ben günlük ped kullanmayındüşğnüyorum. 30 haftalık hamileyim şuan. Gün geçtikçe daha zor oluyor. Başka çözüm yok bence
HollyMolly Çok normal ya. Hapşırırken, öksürürken hep kaçırıyorum:) o yüzden günlük ped sevmediğim için kagıt havluyu katlayıp koyuyorum iç camasırıma. Doğumdan sonra zamanla geçer ya.