Ben pastörize günlük süt tüketiyorum torkunun. Cig ve kaynatilmis inek sütünde evet belki mikroplar ölüyor ama vitamin degeri de büyük oranda kayboluyor. Günlük sütü normalde marketten aldığımız sütlere hic benzetemedim. Kıvamli cok lezzetli tavsiye ederim a 101 de oluyor hep.