Mercan89 Merhaba gebelik kolestazi sebebi ile erken doğum yapmak zorunda kaldim sezeryan ile bebegim dunyaya geldi ama hala enzim değerlerim düşmediği icin sıkıntılarım devam ediyor bu durumu yasayip duzelen oldu mu
ummucan Mercan89 geçmiş olsn canm enazndan bebeğin ı sağlıkla almssn kucağına. Bnde de aşırı kaşıntı var enzimler düşük çıktı da safra asitleri sonucum bugün cikicak. Eğer kesinlikle kolestaz ise 20 gün içinde enzimleri normalê dönermiş
Mercan89 ummucan 20 gun diolar ama hala.gecmedi pazartesi gunudnden beri ilac.kullanıyorum ve asiri derecrde yaniyor kasinti yerlerim giderrk de vucuda yayildi
ummucan Mercan89 o kadar iyi anlıyorum ki bnm de tahliller temiz çıktı ama deli gb kaşınıyorum hala ve nden olduğunu bilmiyorz😑