FusunF gerek yok diyemezsiniz çünkü herkeste farklı olur. Garantiye almak için ilk haftalarda keseyi görmeye ya da kalp atışını görmeye sıkışık gitmek gerekir. Sizi etiketleme sebebim de öyle gidin diye değil de neden öyle gidilmesi gerektiğini söylemekti