Batuhanannesi Duruyo musun hâlâ. 🤭 Tabiki doktora git. Nişanı gelip bir iki hafta bekleyenler var ama Herkeste bir olmaz. Belki açılman falanda vardır bunu dışardan bakarak bilemezsin. O bekleyenlerin büyük ihtimalle açılmaları olmamistir. Bir sorunda yoksa doktor bekletmistir. Zaten açılman yoksa senide bekletirler