Bugün doktor kontrolüm var ve 31+3 haftalık oldum. Bu güne kadar bebeğim yüzünü hiç göstermedi, her kontrole gittiğimde üzülerek dönüyorum ama en azından sağlığı yerinde diye kendimi teselli ediyorum. Bugün için belki yüzünü gösterir diye düşünüyorum, inşallah öyle olur. Yüzünü göstermesi için özel bir şeyler yapmam gerekiyor mu, sizler bu durumla karşılaştınız mı, karşılaştıysanız neler yaptınız?