Ftmsgr EcemBayrak yerleşme kanaması olabilir doktora gidin gebelikte hiçbir kanama normal değil poregestan kullanıyormusunuz acaba
diamond2635 EcemBayrak 12. Haftada yerleşme kanaması görülmez artık.Hemen bir doktora başvurun önlem alsınlar
Denzk Ben de ayrı durumdayım 13. Hafta gece kahve lekelenmem oldu tam anlayamadım kırmızı mı kahve mi bugün teyzemi aradım doktor kesinlikle kalkma tekrar olursa doktora dedi ama ben olmasa bile gideceğim kasık bel bölgesinde ağrınız var mı
Denzk EcemBayrak doktora görünmekte fayda var bence bir şey olmasa bile içimiz rahat etsin ben de bugün gideceğim haber veririm
3cocukannesii EcemBayrak benim de 11+4 de kahverengi lekem oldu Dr gittim sabahtan akşama kadar yatırdı hastanede serum, iğne fitil verildi orda eve çıkarken de ilaç verdi ve kesildi çok şükür şuan 16 +4 günlük. Sizde gidin ihmal etmeyin bence
Denzk EcemBayrak ben de şimdi dönüyorum iyiyiz biz de çok şükür progestan verdi 1 hafta kullanılacak ilişkiyi yasakladı