Siracinannesi ben yiyorum valla az az her seyden. Evde yemek yapamiyorum kokudan hep kusuyorum. O yuzden mecbur ev yapimi hamburger ne bileyim Tavuk sis falan soyluyoruz. Salata yesillik yememeye dikkat ediyorum disardan. Doktorum da canin ne isterse ye bol bol dedi. Cay kahveden uzak dur sadece bi de disardaki salatadan dedi. Ev yoğurdu yeme dedi. Yani pastorize edilmemis sutle yapilan. Ben de kendimce yiyorum😁 meyvemi de yiyorum haftada 1-2 cipsimi de suzme yogurtla🙈 lays yemeye calisiyorum sade aralarinda en masumu 😂 ya da patlamis misir