Umay34 pendik medipol de saadet ünsal ile sezeryan olan oldumu ? memnun kaldınız mı kaç günde ayaga kalkabildiniz çalışan anne olarak benim için bunlar cok önemli :(
Ela532 Canım merhaba. Benim ablam 4. Sezeryani oldu 1 haftada tamamen toparlandı maşallah hastanede çok çok iyiydi. Bende saadet hanımda olacağım istege bağlı sezeryan çok korkuyorum 😐