AsilveAnnesii 20 Mart doğumlu bebek için kışlık ve yazlıklar hangi bedenlerde olmalı? Kilis 0-3 ay diyor kış için kimisi de büyük al diyor. 3-6 almışım hep bu çocuk doğunca ne giyecek diye ağlıyorum şimdi de 🥺😅
Cansuada24 AsilveAnnesii canım 0 3 ve 3 6 aldım ben hep cocuk dogar dogmaz hemen 3 6 giyinemez ilk 0 3 ay giyinilir sen 0 3 ay almaya başla
Happybsrn AsilveAnnesii benim de Mart sonu ben de 0-3 ay alacam hava ısınınca 3-6 ay alırım, çünkü İstanbul Haziran ayına kadar serin oluyo
Nnurdan AsilveAnnesii cnm haziran kadar bence kışlık giyer bebeğin ona göre hareket et küçükken üşürler hazirandan sonra yazlığa geçersin ama çok fazla 0,3 ay alma çok çabuk büyüyorlar çünkü
EmosssNur AsilveAnnesii bnm de aynı tarihte olcak bende bilmiyorum neler alacağı mi kışlık bence almayalım çünkü ilk aylarda kundakda olacak zaten sonradan yaza doğru büyür diye düşünüyorum