Sedaa_elif ben 25.haftamdayım, akşam 5e kadar çalışıyorum. Çok zinde olduğumu söyleyemiycem 😁 ama işte de olsam öğün atlamıyorum, özellikle kahvaltımı sağlam yapıp gidiyorum işe, vitaminlerimi de aksatmadan alıyorum. Ama nolursa olsun insan yoruluyor tabi bu halde.