Aysenurtsr kendi hastaneme gittim muayene etmeden bizde yenidogan servisi yok deyip baska hastaneye yolladilar devlet vardi yakindi kadin dogum geldim buraya ebe muayene etti suyum gelmemis youn akintim varmis aciklik miayeneside yapti catin cok dar hic normale yonelme dedi nstye bagladi simdi doktoru bekliyorum