Gmz5361 Merhaba güzel anneler😊 Benim sorum şu yumurtlama döneminde gün aşırı mı ilişki olmalı yoksa o günler her gün mü değerlendirilmeli? Hangi yöntemle hamile kaldınız acaba 😊
Melos1 Gmz5361 Ben adetten sonra gün aşırı ile kaldım canım. Hergün yapmak sperm kalitesini düşürüyormuş
M93 Gmz5361 biz her gün değerlendirmeye çalıştık özellikle ovulasyon testinde ikinci çizgi belirgin olduysa o gün mutlaka değerlendirdik. Uygulamalardaki ovulasyon günlerine pek güvenmeyin derim. Eczaneden alın ovulasyon testini. Her gün yapın koyulastıgında mutlaka değerlendirin. Ben işimiz garanti olsun diye 10 gün fln her günü değerlendirdik. Ama gerek var mı bilmiyorum açıkçası. Hem insanı yoruyor hemde isteksizlik oluyor. Ama mecbur diyip bu şekilde yapmıştık o ay hamile olduğumu öğrendim.
Mavimiz Gmz5361 vallahi canım o iş hiç belli olmuyor tecrübeyle sabit yani hamile kaldığım ay 2 ya da 3 kez yakınlaşmıştık eşimle. Gün sayıp takip yaptığım aylarda hiç tutmadı. Yani nasip kısmet. Rabbim inşallah tez zamanda nasip etsin. Kendini de eşini de strese sokma yine yumurtlama günlerine yakın takip et. Kafandan at hamile kalmalıyım düşüncesini. Folik asit kullan pekmez ye hamilelik öncesi. Erkek spermi 48-72 saat vücudunda kalıyor kadının yumurtasıda 12 saat denk getirmek lazım. Ama ben nasip olduğuna inanıyorum. Bir doktora gidip hamile kalmak istiyorum dersen testlerini de yaptırabilirsin için rahat olsun. İbrahim Saraçoğlu yazıyordu hangi testler olduğunu ona bak. Bazen süt hormonu falan yüksek oluyor bilmiyoruz. Yani bunlar tabi sonraki süreçte yapılacaklar. İlk 2 yılı normal kabul ediyor tüm doktorlar.
suslubocu Gmz5361 adet bittikten sonra 3. Gün ilk ilişki sonra bir gün boş bir gün dolu şeklinde hamile kaldım
Gmz5361 M93 bu ay 3 günde bir denedik olmadı o yüzden sıklaştırsam mı dedim. Ovulasyon da aldım canım takip edeceğim
FatmaB58 Eşinizde sperm sorunu yoksa sayısı olarak bahsediyorum her gün yapabilirsiniz , ama sperm sayısı düşük ise gün aşırı yapmanızda fayda var rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏❣️
Gmz5361 FatmaB58 bilmiyoruz ki doktora gitmedik hiç yeni evliyiz bu ay ikinci denememiz olacak ama her ihtimale karşı gün aşırı olması daha iyi o zaman. Teşekkür ederim😊
Tubmavi Gmz5361 bizim o hafta bi kere falan oldu öyle denk geldi. Çünkü artık yavaştan ertelemeyi düşünüyorduk yuttu. Temmuz başı doğum yapcam inşallah 🙏 doğum izni ayarlayalım diye erteleyecektik o ay önemsemedik 😂 Önceki iki ay iki gün arayla yaptık olmadı.
babynil @Gmz5361 gun asiri olmali 24saat ara olmali spermin kalitesi icin. Yumurta catladiktan sonraki 3gun de muhakkak olmali. Sperm canli hucre sonrasinda da vucutta yasio ama yinede olmasinda fayda var
Gmz5361 Mavimiz sağlık ocağında troid vitamin vs baktırdım folikasite başladım. Ovulasyonu da takip edeceğim ama gerçekten nasip 🥺 çok teşekkür ederim 😊
funnymummy Mavimiz çok haklısınız ben hamile kaldığımda da öyleydi Ramazan ayıydı bide ilişki sonrası koştur koştur duş alıyordum olacak varsa oluyor hiç dikkat bile etmemiştim öyle folik asit felan kullanmamıştım kafa rahattı çünkü bence en önemli etken de bu kafa rahatlığı
Lavinyam Gmz5361 biz genelde 2 günde bir gece yapıyorduk tutuyordu sonra gündüz sabah bir iki defa yaptık tuttu canım yumurtlama günlerinde genelde sabah yapınca vucut daha erken tepki veriyor
Lavinyam Gmz5361 ondan önce uyansan duş ve hazırlanacak vakit ayarlarsan sorun olmaz ben öyle yapıyordum eşim saat 7 buçukta çıkıyordu ben altı da uyanıp onu uyandırıyordum, 😂 😂 😂 yarı uyku sersemi olsa da tuttu
babynil @Gmz5361 bence baslamanizda fayda var. test sayisi fazla olanlardan alin icinde 5tane olanlarda var cunku.
Gmz5361 Esrayel yaa öyle mi sağlıkla kucağınıza aşın inşallah😊 tam yumurtlama gününüzü tutturdunuz demek siz